koszulka z nadrukami

Każda firma, która dba o swoją markę, musi prędzej czy później postawić na gadżety reklamowe. To budowanie identyfikacji wizualnej, które będzie procentować w przyszłości. Ważne są nie tylko kolory, wykorzystywane przy jej tworzeniu, ale też kształty, napisy, a nawet konkretne gadżety. Nie każdy bowiem zapada w pamięci tak samo dobrze.

Dziś potencjalnych klientów zalewają miernej jakości gratisy. Gdy taka osoba otrzyma plastikowy długopis, który rozleci się po kilku przepisanych zdaniach – podobną opinię będzie miała o firmie, od której go otrzymała. Czy w związku z tym lepiej będzie nie tworzyć gadżetów? Nic bardziej mylnego! Projektuj je z głową i sięgaj tylko po te, wysokiej jakości. Czasami mniej, znaczy więcej. Jeśli przygotujesz ograniczoną liczbę takich upominków, będą bardziej pożądane, przez co więcej będzie mówiło się o Twojej marce.

Gadżety, na które zwracamy uwagę

Nikt nie patrzy już na napisy, zamieszczone na długopisach. Cukierki zjadamy bez sentymentu, wyrzucając papierek lub upychając go w kieszeni. Postęp technologiczny i dostępność gadżetów sprawiają, że coraz trudniej wywrzeć wrażenie na konsumentach. Dziś nikt nie fascynuje się klasycznym pen drive’m, o niewielkiej pojemności, bo za kilka złotych może kupić taki sam, w markecie. Czy to znaczy, że na nośniki pamięci nie zwracamy uwagi? Nic bardziej mylnego! Warto jednak przygotować je w ciekawej formie. Wiesz, że Polska Policja ma pen drive’y w kształcie radiowozów, a PKP – w kształcie pociągów? W niektórych z nich zapala się też światełko LED po podłączeniu!

Kolejnym gadżetem, który zawsze będzie budzić zainteresowanie i staje się „chodzącą reklamą” są koszulki. Nie idź jednak na ilość, przygotowując tysiące „kwadraciaków” z wielkim logo Twojej firmy na piersi. Nikt nie będzie tego nosić na co dzień. Postaw na koszulki przygotowane ze smakiem, przyciągające uwagę. Do tego stopnia, że na ich temat prowadzone będą dyskusje. Nich ich kolor utrzymany będzie w Twoich barwach firmowych, a logo dyskretne. Do tego można dodać zabawną grafikę, która może kojarzyć się z Twoją firmą lub motywujące/humorystyczne hasło. To przepis na sukces.

Technika druku – to ma znaczenie

Najtańszą metodą druku jest sitodruk. Technika pozwala na wykonanie setek, a nawet tysięcy t-shirtów, w krótkim czasie. Tego typu koszulki na zamówienie https://www.123koszulki.pl/ jednak będą wyprodukowane w losowych kolorach. Nie mogą mieć skomplikowanej, ani wielobarwnej grafiki. O wiele ciekawszym rozwiązaniem będzie druk cyfrowy DTG. To nieco bardziej kosztowna opcja, ale też bez problemu można stworzyć nią od kilku do kilkudziesięciu sztuk. Koszulki na zamówienie mogą się między sobą różnić np. imionami. Metoda stosowana jest na bawełnie. Jeśli chodzi o druk sublimacyjny, ten stosowany jest na odzieży oddychającej, sportowej. Technika ta pozwala na stworzenie wielobarwnych, precyzyjnych wydruków, które będą niezwykle trwałe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here